DERS KAYITLARINDA DİKKAT EDİLMESİ GEREKENLER!!!!!Tüm Duyurular
07
EYL

Ders seçiminde dikkat edilecek hususlar:

 

 

 

1.      Ders kaydı yapacak öğrencilerin öncelikle YTÜ Ders Kayıt Kılavuzunu dikkatli bir şekilde incelemeleri gerekmektedir.

 

 

2.      Öğrencilerin kontenjan taleplerini gimblm@yildiz.edu.tr adresine iletmeleri gerekmektedir. Telefonla yapılan talepler dikkate alınmayacaktır.(Öğrenci no,ad-soyad, kaçıncı sınıf olduğu ve telefon numarasının maile eklenmesi gerekmektedir. Bu bilgilerin olmadığı iletiler dikkate alınmayacaktır.)

 

 

3.      Kontenjan artışları (gerekli görüldüğü durumlarda) öğleden önce 11.30 ve öğleden sonda 15.30 saatlerinde günde iki defa yapılacaktır.

 

 

4.      Aşağıdaki mazeretler haricinde dilekçe ile ders ekleme talepleri kabul edilmeyecektir.

 

a.        2012-2013 Eğitim-Öğretim Yılı (2012 Güz döneminde birinci sınıfa kayıt yaptırmış olan öğrenciler dâhil) ve öncesi kayıtlı olup  2017  Öğretim Planındaki ön koşullu derslere tabi öğrenciler,

b.        2017-2018 Eğitim-Öğretim Yılı Bahar dönemi sonuna kadar mezun olabilecek durumda olup; 2017  Öğretim Planında ilave ön koşul eklenen derslere tabi öğrenciler,

c.        2017  Öğretim Planında  ilave ön koşul eklenen derslerden herhangi birisini daha önce almış ve F0 haricindeki bir notla kalmış/geçmişöğrenciler,

d.        Hastalık, trafik kazası, tutukluluk vs. gibi durumlarda öğrencilerin durumlarını belirtilen, devlet kurumlardan alınmış belge veya raporla (En az 3 günlük) birlikte

Bölüm Başkanlığına başvurmaları halinde dilekçe ile ders alabileceklerdir.

 

 

5.   Öğrencilerin ders seçimi sırasında dikkatli davranmaları gerekmektedir. Yapılacak olan herhangi bir hatalı seçimi (yanlış gruptan ders alma, yanlış dersi alma vs. durumlarda) dilekçe ile düzeltme durumu söz konusu olmayacaktır.

 

 

6.    Ders seçimi haftasında öğrencileri kontenjanları takip ederek mutlaka derse kayıt olmaları gerekmektedir. Kontenjan yetersizliği mazeret olarak kabul edilmeyecek olup buna yönelik dilekçeler kabul edilmeyecektir.

 

 

7.     Bitirme Çalışması gruplarına buradan ulaşabilirsiniz.

 

 

8. Kayıtlar 08-14 Eylül 2017  tarihleri arasında USIS sistemi üzerinden randevulu olarak yapılacaktır. Bu tarihler arasında almak istediğiniz derslere mutlaka  kaydolmalısınız. Ders kayıtları, aşağıda belirtilen tüm randevu günlerinde saat 08:00 itibariyle başlayacaktır.

 

 

Randevu Günü ve Saati             Sınıf/Yarıyıl                                                            

 

08 Eylül 2017                              4.sınıf (7. yarıyıl ve sonraki yarıyıllarda kayıtlı öğrenciler)

09 Eylül 2017                              3. ve 4. sınıf (5. yarıyıl ve sonraki yarıyıllarda kayıtlı öğrenciler) 

10-19 Eylül 2017                        Tüm öğrenciler

 

10-19 Eylül 2017  tarihleri arasında;

-Bölüme açılmayan ders gruplarından da kontenjan dahilinde ders seçimi yapılabilir.

-Dersi açan bölümün izin vermesi durumunda I. Öğretim öğrencileri II. Öğretimden veya II. Öğretim öğrencileri de I. Öğretimden ders alabilirler.)

 

Bölüm Başkanlığı